Row-02 problem z załączaniem i wyłączaniem

Sterownik dwukanałowy
swistek.p@gmail.com
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 03, 2022 8:21 am

Witam. Mam row-02 który steruje 2 przelaźnikami które załączają elektrozawory na 24V do nawadniania. Steruje tym bezpośrednio z aplikacji. Problem polega z tym że czasami nie da się załączyć lub wyłączyć. Przykładowo stoję obok sterownika naciskam na aplikacji załącz ikonka w aplikacji pokazuje że jest załączone w tym samym momencie na sterowniku słychać kliknięcie przekaznika (ale tak jakby tylko na chwilę) dioda na chwile się zaświeca ale zaraz ikonka w aplikacji zmienia się na niezałączone. Oczywiście przekaznik w w row-02 się nie załącza. Po kilku próbach daje się załączyć ale przy wyłączaniu występują dokładnie takie same objawy. Nie ma reguły czasami kilka razy jest ok. A czasami od razu problemy. Co to może być?
Patryk
Posty: 2677
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

Może jest slaby sygnał wifi.
Kliknij w apce na telefonie ikonę "i" i prześlij scren-a.
swistek.p@gmail.com
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 03, 2022 8:21 am

Tak wygląda zasięg.
Załączniki
Zasieg
Zasieg
Screenshot_20230522_061545_SUPLA.jpg (263.33 KiB) Przejrzano 511 razy
djalex
Posty: 446
Rejestracja: pt gru 20, 2019 10:59 pm
Lokalizacja: Rydułtowy

Tak się dzieje od jakiegoś czasu a wcześniej było dobrze czy od razu po instalacji jest nie tak?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj zmienić kanał na którym pracuje AP.
swistek.p@gmail.com
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 03, 2022 8:21 am

Witam, zmieniłem kanał Wifi w ruterze i nic się nie zmieniło. Mało tego kupiłem dwa dodatkowe Row-02 i zamontowałem i robi się to samo tylko rzadziej. W innych miejscach w domu ma zainstalowane jeszcze 3 Row-02 i tam nie mam problemów.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18277
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Ile routerów/AP masz w sieci ? Jeśli więcej niż jeden sprawdź czy masz włączony tylko jeden serwer DHCP.
Sprawdź też czy router nie ma jakiś limitów ustawionych oraz czy pula DHCP jest odpowiednia. Jeśli to nic nie zmieni spróbuj pożyczyć (albo wykopać z szafy) jakiś inny router i podłącz go równolegle do tego co masz lub po prostu na próbę podmień.
Objawy, które opisujesz to zwykle problemy z zasięgiem lub problemy z samym routerem, który nie radzi sobie z urządzeniami IoT.
Upewnij się też, że wszędzie masz najnowsze oprogramowanie, mam tu na myśli router, ROW itd.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-02”