Problem z dodaniem urządzenia do aplikacji

Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

klew pisze: ndz gru 11, 2022 8:19 pm Wygląda jakby migała bardzo szybko. Czy w film dobrze oddaje rzeczywiste zachowanie diody?
Ok, na telefonie to dziwnie wyglądało, ale oglądając na komputerze miganie wygląda na normalny tryb konfiguracyjny.

Jeszcze mam jedną sugestię. Jeśli to nie pomoże, to chyba nie pozostaje nic innego jak reklamować urządzenie.

Spróbuj odłączyć LIW od tego licznika. Zostaw mu podłączone wyłącznie przewody zasilające i wtedy spróbuj się z nim połączyć.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
M.Baka
Posty: 14
Rejestracja: pt gru 09, 2022 4:59 pm

Zastosuje się jutro do podanej sugestii spróbuję, dziękuję za pomoc!
M.Baka
Posty: 14
Rejestracja: pt gru 09, 2022 4:59 pm

Niestety nic nie pomogło. Dzwoniłem na infolinie firmy zamel dowiedziałem się że reset 2xpo 5 sekund ale także nic nie pomogło za drugim razem gdy dzwoniłem chciałem jeszcze podpytać to zostałem rozłączony, nie pozostaje mi nic innego jak odesłać do sprzedawcy liw'a.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1780
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Hmmm. Trochę mnie zasmuciłeś. Podaj mi namiar na PW. Jutro się z Tobą skontaktuję.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
M.Baka
Posty: 14
Rejestracja: pt gru 09, 2022 4:59 pm

Jasne odezwę się.
M.Baka
Posty: 14
Rejestracja: pt gru 09, 2022 4:59 pm

Wracam po dwóch dniach, można powiedzieć nawet że od kontaktu minął jeden dzień.
Po kontakcie z P. Mirosławem urządzenie zostało podmienione oraz obecnie działa bez najmniejszego zarzutu.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybką reakcją oraz pomocą techniczną ze strony producenta.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Bo jeśli potrzebujesz pomocy, wezwij Mirka :P
318879511_1410213916417935_5529678036085198202_n.png
318879511_1410213916417935_5529678036085198202_n.png (347.2 KiB) Przejrzano 290 razy
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Awatar użytkownika
myxhir
Posty: 358
Rejestracja: czw sty 07, 2021 12:16 pm
Lokalizacja: Skórzewo, Poznań

M.Baka pisze: śr gru 14, 2022 12:47 pm Wracam po dwóch dniach, można powiedzieć nawet że od kontaktu minął jeden dzień.
Po kontakcie z P. Mirosławem urządzenie zostało podmienione oraz obecnie działa bez najmniejszego zarzutu.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybką reakcją oraz pomocą techniczną ze strony producenta.
jak miałem problem z ROW-01 to też błyskawicznie zareagował ;) Taki support się chwali
marek-marek
Posty: 1
Rejestracja: śr sty 04, 2023 6:08 pm

Mam identyczny problem. Wielka pomyłka
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1780
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

marek-marek pisze: śr sty 04, 2023 6:38 pm Mam identyczny problem. Wielka pomyłka
Co to znaczy "wielka pomyłka"
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL LIW-01”