Połączenie modułu do WiFi

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Sprawdź czy da się w ogóle MEW-a pingnąć.
xcszuwar
Posty: 110
Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 8:58 pm

Sprawdzę wieczorem jakie mam ustawienia auto resetu ruterów. (wyłączę to)
Ostani status w MEW widniał WiFi conencting, WiFi ...
W międzyczasie zdalnie zrobiłem restart AP .
Mewka wstała ok 3 min później niż pozostałe urządzenia (esp i wemos , gmiazdka gsound widzę to w informacji) natomiast SBW prawie 60 min później zalogowal się do clouds. Chyba się podstawie drugi ruter jako AP i zobaczę cosie będzie działo . Albo zamienię obecny ruter z AP miejscami .

poniżej logi z serwera IP....115 To MEW
Załączniki
Screenshot_20220919-181843_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20220919-181843_Samsung Internet.jpg (474.4 KiB) Przejrzano 229 razy
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl

30 urządzeń Supla :) :D
xcszuwar
Posty: 110
Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 8:58 pm

Cały ostatni dzień jakaś masakra. Widać po wykresie. TYLko MEW NIE DZIAŁA z urządzeń podłączonych do Supli
Po zmianie sieci i.postawieniu hotspota na komórce łączy się od razu .!
w Last state: WiFi conencting, WiFi conencting..

Poniżej link do filmu jak zachowuje się dioda

https://youtube.com/shorts/Flb-bm5GwGU?feature=share

Jakieś pomysły ? Ps. 30 innych urządzeń działa na tej konfiguracji sieci bez zarzutu.
Załączniki
Screenshot_20220924-071453_SUPLA.jpg
Screenshot_20220924-071453_SUPLA.jpg (342.91 KiB) Przejrzano 205 razy
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl

30 urządzeń Supla :) :D
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

xcszuwar pisze: sob wrz 24, 2022 5:31 am Cały ostatni dzień jakaś masakra. Widać po wykresie. TYLko MEW NIE DZIAŁA z urządzeń podłączonych do Supli
Po zmianie sieci i.postawieniu hotspota na komórce łączy się od razu .!
Dzięki za info i filmik. Dioda miga jakby moduł się łączył z Wi-Fi, potem zaczyna migać nieco szybciej, więc wygląda jakby z wi-fi się połączył ale chwilę potem się resetuje.
Wczoraj dotarły do mnie dwa routery do testów. Najpierw spróbowałem mikrotik, ale wszystko łączy się bez żadnych problemów.
Drugi router to jakiś Archer - spróbuję go wieczorem podłączyć.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
xcszuwar
Posty: 110
Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 8:58 pm

Witam jeszce raz od początku
U mnie ewidentnie wszystko popsuło się w momencie aktualizacji oprogramowania głównego routera Archer c80.
Od tamtej pory urządzenia supli to jest sbw01 i MEW-01 naprzemiennie logowały się prawidłowo do Clouds po czym traciły połączenie.( raz na chwilę innym razem nawet na kilkanaście godzin) Podmiana samego AP na inny nic nie dała w dalszym ciagu Mew sie nie logowal. EWIDENTNIE
PROBLEM BYŁ PO STRONIE DHCP A NIE SIECI WIFI. Dzisiaj miarka się przebrała i teoretycznie lepszy router Tp Link archer C80 zamieniłem miejscami zdrugim który pełnił rolę Acces pointa TP link archer c6.Godzina konfiguracji i efekt następujący:
od 3 godzin wszystko działa bez zarzutów.

Będę obserwował i dam znać po dłuższym czasie czy jest ok. narazie wygląda dobrze
Załączniki
Screenshot_20220924-150341_SUPLA.jpg
Screenshot_20220924-150341_SUPLA.jpg (313.41 KiB) Przejrzano 171 razy
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl

30 urządzeń Supla :) :D
Patryk
Posty: 2677
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

xcszuwar pisze: sob wrz 24, 2022 1:06 pm EWIDENTNIE
PROBLEM BYŁ PO STRONIE DHCP A NIE SIECI WIFI. Dzisiaj miarka się przebrała i teoretycznie lepszy router Tp Link archer C80 zamieniłem miejscami zdrugim który pełnił rolę Acces pointa TP link archer c6.Godzina konfiguracji i efekt następujący:
od 3 godzin wszystko działa bez zarzutów.

Będę obserwował i dam znać po dłuższym czasie czy jest ok. narazie wygląda dobrze
Może również też miałeś coś z "kabelkami" lub to efekt dłuższego restartu routera ( ja już sam nie wiem co u mnie tak naprawdę było):
viewtopic.php?p=130177#p130177
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

xcszuwar pisze: sob wrz 24, 2022 1:06 pm
Wcześniej miałeś zasięg około 56%. Skąd teraz się tam 100% zrobiło?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
xcszuwar
Posty: 110
Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 8:58 pm

50-60 % ma SBW 01 przy bramie (wcześniejszy screen)
Mew od 90 do 100 % . AP jest ok 2 metrów obok tylko przez ścianę 12 cm z belitu.

Co do kabli nie wchodzi w grę bo tak jak pisałem tylko Mew-01 i sbw wariował . Przed zmianą routera podpinalem jesCe jeden inny AP na którym problemy byly identyczne jak orzy C6
ps narazie ponad 5 h ok
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl

30 urządzeń Supla :) :D
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

U mnie kolejny do testów czeka chyba Archer C6, więc to model na którym u Ciebie jest wszystko ok.

Może spróbuj kilka razy zrobić reset MEWki. Masz nadal tego drugiego Archera podłączonego? Jeśli tak to może spróbuj podłączyć mew ponownie do poprzedniego routera?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
xcszuwar
Posty: 110
Rejestracja: ndz wrz 08, 2019 8:58 pm

Tak ten Archer C80 teraz został AP (Mew łączy się właśnie znim) naraIe wszystko działa ok.

Problemy były kiedy c80 był głównym ruterem orzydzielajacym DHCP ip dla urządzeń w sieciach ( również w AP).
Teraz glowny ruter to Archer C6 na identycznej konfiguracji Sieci jak C80

Zamiana obecnie jest dość problematyczna bo musiałbym znowu konfigurować Ruter i AP. a narazie działa wszystko ok 😀
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl

30 urządzeń Supla :) :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”