Połączenie modułu do WiFi
10.10.10.100 to jakieś ip dns-a dostawcy czy gdzieś jest taki host w Twojej sieci i masz do tego hosta routing ?
- Robert Błaszczak
- Posty: 4007
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Ustaw Address Pool od 192.168.0.2 do 192.168.0.254, Lease Time na domyślne 120 minut i Primary DNS na DNS swojego operatora lub ustaw DNS Cloudflare na 1.1.1.1
Edit:
A jeśli ten 10.10.10.100 to DNS Twojego dostawcy (jak słusznie zwrócił uwagę Przemek), to Ty jesteś za NAT-em dostawcy i podwójny NAT może powodować takie problemy.
Edit:
A jeśli ten 10.10.10.100 to DNS Twojego dostawcy (jak słusznie zwrócił uwagę Przemek), to Ty jesteś za NAT-em dostawcy i podwójny NAT może powodować takie problemy.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Takie ustawienia dns tj 10.10.10.100 podał.mi dostawca . Zgadza się brama do internetu to 195.168.5.1 a moje ip jest z zakresu 195.168.5....
zmieniłem obecnie na 1.1.1.1
xcszuwar
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
https://sobianowice.aqi.eco/pl
30 urządzeń Supla
Cześć. U mnie ten sam problem na SBW-01 i SBW-02, podmienione w hurtowni kilka sztuk. Na wszystkich to samo. Urządzenia mają problem z połączeniem. Łączą się z siecią, ale połączenie jest bardzo niestabilne - czasem połączy się po 15 minutach, czasem dopiero po kilku/kilkunastu godzinach (LAST STATE: Wifi conecting...), ale przy jakiejkolwiek zmianie na serwerze urządzenie się rozłącza i znowu kilka godzin aż złapie połączenie. Walczę z tym od tygodnia. Nawet puściłem kablowo internet bezpośrednio do bramy i zamontowałem mini router z tp-linka aby wyeliminować problem z zasięgiem. Na jutro wezwałem technika od dostawcy internetu aby sprawdził porty, ale z tego co widzę, to niewiele to da biorąco pod uwagę to, że nie tylko ja mam taki problem. Co ciekawe - łącząc moduły z hotspotem z telefonu połączenie z serwerem zajmuje kilka sekund i wszystko działa.
Pojawiło się nowsze SDK Espressifa. Spróbujemy przygotować binarki w oparciu o nie i zobaczymy czy coś to zmienia.
Chętnych do testów u których pojawiają się problemy z połączeniem proszę o kontakt. W mailu proszę podać adres email konta oraz wskazać urządzenie dla którego mam udostępnić aktualizację.
Chętnych do testów u których pojawiają się problemy z połączeniem proszę o kontakt. W mailu proszę podać adres email konta oraz wskazać urządzenie dla którego mam udostępnić aktualizację.
Mi od wczoraj jak podmieniłem DNS na 1.1.1.1 działa i nie zerwało połączenia ani chwile, występował w tym czasie brak prądu i urządzenie połączyło się od razu. Jakby problem ustąpił. Tylko kto i co namieszał, że na 8.8.8.8 problem występuje
W ostatnim czasie występowało kilka awarii w "Internecie", objawiały się one np. niedostępnością DNS google 8.8.8.8
ostatnia o które było głośno była w poniedziałek tj. 26.09.2022r ~15:00 - 16:00
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... multimedia
ostatnia o które było głośno była w poniedziałek tj. 26.09.2022r ~15:00 - 16:00
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... multimedia
Tylko problem u użytkowników występuje od końca sierpnia.
Edit. no i niestety, problem się pojawił ponownie.... uważam, że nie jest to problem po stronie użytkowników tylko supli. Za dużo osób ma problem i to na różnych modelach supli oraz na różnych routerach.
Edit. no i niestety, problem się pojawił ponownie.... uważam, że nie jest to problem po stronie użytkowników tylko supli. Za dużo osób ma problem i to na różnych modelach supli oraz na różnych routerach.
Problemu chyba nie ma bo jak prosiłem wyżej aby zgłosić się po aktualizacje to zgłosiła się tylko jedna osoba