Dzwońcie do SUPLI! :)

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Używasz prywatnej instancji czy publicznego serwera ?
Wyślij na priv-a numer telefonu z jakiego dzwonisz i numer docelowy. Sprawdzimy co się dzieje.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

rustin pisze: wt gru 20, 2022 8:08 am Czy może przychodzi Ci coś jeszcze do głowy? Już 3 raz to samo, dzisiaj rano znowy nie działało. Wystarczy, że zaloguję na na stronę https://call.supla.io/ i działa, przez dzień.
Dzisiaj z tego numeru co podałeś mam dwa połączenia i oba wykonały akcję na Suplowych serwerach. Jeśli urządzenie nie zostało wysterowane to może oznaczać, że był z nim jakiś problem lub jest na granicy zasięgu. Jakim modułem sterujesz ?
rustin
Posty: 68
Rejestracja: ndz gru 22, 2019 3:45 pm

Dzisiaj działało ok. Wczoraj chyba czy przed wczoraj nie. Może zmienić numer na który dzwonię ? Steruje przez sonoff sv
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Zmiana numerów za wiele nic nie zmienia. Jedynie zmiana pomiędzy stacjonarnym, a kom coś daje ponieważ te numery są obsługiwane przez różnych operatorów. Usługa "dzwonienia do Supli" jest monitorowana co minutę w taki sposób, że automat po prostu dzwoni, a inny automat sprawdza czy takie połączenie się pojawiło. Nie obserwujemy aby były jakieś problemy z tą usługą. Bez wskazania daty i godziny oraz pary numerów nie potrafię sprawdzić co się zadziało. Osobiście skłaniam się ku temu, że ten Sonoff nie jest zawsze dostępny ale mogę się mylić.
Awatar użytkownika
P__G
Posty: 78
Rejestracja: sob lut 01, 2020 2:24 pm

Przy próbie dodania numeru do listy numerów autoryzowanych dostaję komunikat: Niepoprawny numer telefonu
Sprawdzałem format kilkukrotnie i za każdym razem jest to samo.

Poza tym lux.
Mamy dwa domy na działce a bramę jedną. Drugi dom to dom "Mamusi" czyli teściowej, do której przyjeżdżają pozostałe dzieci.
Żeby nie kupować dodatkowych pilotów itd. zrobiłem dodzwanianie i wszyscy są szczęśliwi. Dzięki!
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18282
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wyślij proszę na priv-a jaki to numer.
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Sróbuj dodać te numery podając nry kierunkowe (+48).

Jeśli przejdą w ten sposób - sprawdź jaki masz domyślny kraj w ustawieniach konta w call.supla.io
piotr784512
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 01, 2022 4:27 pm

Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
local
Posty: 489
Rejestracja: pn sty 27, 2020 11:33 am

piotr784512 pisze: czw gru 29, 2022 12:45 am Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
Zmień akcje z włącz na przełącz i powinno działać.
4xShelly 1, Shelly 1L, 2xShelly 2.5, Sonoff T3, 2xSonoff Basic R2, 4xNeo 16A
ziomek_kanzas
Posty: 10
Rejestracja: pt maja 17, 2019 11:00 pm

Tak jak koledze zauważyłem że jest jakiś bug. Gdy nie używam dwa trzy dni to przestaje reagować na połączenie. Wystarczy zalogować sie na apke w smartfonie i otworzyć raz i już działa. Mam powiązane trzy numery z których mogę wywoływać akcję i żaden nie jest zarejestrowany w historii połączeń. Moduł call supla jest połączona. Mam wrażenie że przechodzi w jakiś tryb uśpienia i dlatego nie działa. Czy mogę w jakiś sposób zweryfikować ten problem jak się pojawi?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”