Tak to mój numer, czyli jak ma być poodłączony czujnik ?pzygmunt pisze: ↑czw maja 26, 2022 9:17 pm Nie wiem czy to Twój numer ale z numerów zaczynających się od 7 w podanym przez Ciebie czasie można wyłapać w bilingu operatora powtarzane połączenia dla numeru 7XXXXXX23.
Przykład.
21:11:55
21:11:49
19:21:19
19:21:25
Tak jakby ten numer ponawiał połączenie 6 sekund po pierwszym. Jeśli tak się dzieje to tylko akcja "Otwórz" lub "Zamknij" będzie działać poprawnie pod warunkiem właściwie podłączonego czujnika.
Dzwońcie do SUPLI! :)
Supla odrzuca połączenie po 2 s, ale akcja reaguje od razu, gdy zaczyna dzwonić.
Także z włączonymi automatycznym ponawianiem to nie będzie zbyt dobrze działać.
Najlepiej tą opcję wyłączyć (może są się wyłączyć dla określonych numerów?)
Także z włączonymi automatycznym ponawianiem to nie będzie zbyt dobrze działać.
Najlepiej tą opcję wyłączyć (może są się wyłączyć dla określonych numerów?)
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
Na tym telefonie co było włączone automatyczne wybieranie, po wyłączeniu też działa-telefon xiaomi redmi4.
Natomiast na moim telefonie Nokia 7.2, nie ma ustawienia z wybieraniem automatycznym żeby wypróbować i działa tylko po rozłączeniu po pierwszym sygnale (trochę średnio).
Co można jeszcze z tym zrobić ?
Natomiast na moim telefonie Nokia 7.2, nie ma ustawienia z wybieraniem automatycznym żeby wypróbować i działa tylko po rozłączeniu po pierwszym sygnale (trochę średnio).
Co można jeszcze z tym zrobić ?
Jeśli nie ma tego w żadnych ustawieniach, to może spróbuj aplikacji, które pozwalają na ustawianie tego zachwowania? Np. "auto redial". Osobiście tego nie używałem, więc nie wiem czy to zadziała, ale można spróbować.greg_66 pisze: ↑pt maja 27, 2022 6:24 am Na tym telefonie co było włączone automatyczne wybieranie, po wyłączeniu też działa-telefon xiaomi redmi4.
Natomiast na moim telefonie Nokia 7.2, nie ma ustawienia z wybieraniem automatycznym żeby wypróbować i działa tylko po rozłączeniu po pierwszym sygnale (trochę średnio).
Co można jeszcze z tym zrobić ?
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
- Robert Błaszczak
- Posty: 4011
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Coś jest na rzeczy, bo jak testowo ustawiłem sobie akcję PRZEŁĄCZ na oświetleniu, to zdarzyło się (co prawda tyko raz), że przy zadzwonieniu światło zapaliło się i zgasło. Ale nie udało mi się powtórzyć tego błędu już więcej.
EDIT.
Właśnie udało mi się ponownie uzyskać dwukrotne przełączenie przy jednym połączeniu. Dzwoniłem na numer +48 12 312 04 70 z numeru +48 601 47 47 xx.
EDIT.
Właśnie udało mi się ponownie uzyskać dwukrotne przełączenie przy jednym połączeniu. Dzwoniłem na numer +48 12 312 04 70 z numeru +48 601 47 47 xx.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Rzeczywiście czasami wygląda tak jakby niektóre połączenia były automatycznie wznawiane po odrzuceniu, dokładnie po 6-ciu sekundach.
Wcześniej testując innego operatora obserwowaliśmy podobny objaw dla połączeń z Plus-a, ale w przy tym finalnie wybranym takiego objawu nie zauważyliśmy... do teraz.
Rozwiązanie na już to wybieranie akcji, które nie odwracają stanu, czyli "Włącz", "Wyłącz", "Otwórz", "Zamknij".
"Otwórz/Zamknij" czy też "Przełącz" w niektórych przypadkach jak widać może powodować problem.
Przy szlabanach osiedlowych nie stosuje się SBS-a więc tam "Otwórz/Zamknij" też nie powinno stanowić problemu.
Pomysł na rozwiązanie tego problemu to dodanie domyślnie włączonej opcji "Ignoruj wywołania częstsze niż X sekund" Domyślnie ustawilibyśmy 7.
Wtedy w logach pojawi się wpis "Pominięto", a akcja nie będzie wykonana.
Wcześniej testując innego operatora obserwowaliśmy podobny objaw dla połączeń z Plus-a, ale w przy tym finalnie wybranym takiego objawu nie zauważyliśmy... do teraz.
Rozwiązanie na już to wybieranie akcji, które nie odwracają stanu, czyli "Włącz", "Wyłącz", "Otwórz", "Zamknij".
"Otwórz/Zamknij" czy też "Przełącz" w niektórych przypadkach jak widać może powodować problem.
Przy szlabanach osiedlowych nie stosuje się SBS-a więc tam "Otwórz/Zamknij" też nie powinno stanowić problemu.
Pomysł na rozwiązanie tego problemu to dodanie domyślnie włączonej opcji "Ignoruj wywołania częstsze niż X sekund" Domyślnie ustawilibyśmy 7.
Wtedy w logach pojawi się wpis "Pominięto", a akcja nie będzie wykonana.
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.48.03.png (46.42 KiB) Przejrzano 520 razy
-
- Zrzut ekranu 2022-05-27 o 12.47.48.png (31.89 KiB) Przejrzano 520 razy
Wydłużyłem eksperymentalnie czas do odrzucenia połączenia. @Robert czy możesz teraz potestować czy podobny objaw występuje ?
- Robert Błaszczak
- Posty: 4011
- Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Niestety dalej jest ten problem. Co ciekawe, rozłączenie połączenia (sygnał zajętości) nastąpiło dopiero po 5 sygnałach dzwonienia.
Ps. Numer z którego dzwonię mam w Plusie.
Ps. Numer z którego dzwonię mam w Plusie.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl