Używasz prywatnej instancji czy publicznego serwera ?
Wyślij na priv-a numer telefonu z jakiego dzwonisz i numer docelowy. Sprawdzimy co się dzieje.
Dzwońcie do SUPLI! :)
Dzisiaj z tego numeru co podałeś mam dwa połączenia i oba wykonały akcję na Suplowych serwerach. Jeśli urządzenie nie zostało wysterowane to może oznaczać, że był z nim jakiś problem lub jest na granicy zasięgu. Jakim modułem sterujesz ?rustin pisze: ↑wt gru 20, 2022 8:08 am Czy może przychodzi Ci coś jeszcze do głowy? Już 3 raz to samo, dzisiaj rano znowy nie działało. Wystarczy, że zaloguję na na stronę https://call.supla.io/ i działa, przez dzień.
Zmiana numerów za wiele nic nie zmienia. Jedynie zmiana pomiędzy stacjonarnym, a kom coś daje ponieważ te numery są obsługiwane przez różnych operatorów. Usługa "dzwonienia do Supli" jest monitorowana co minutę w taki sposób, że automat po prostu dzwoni, a inny automat sprawdza czy takie połączenie się pojawiło. Nie obserwujemy aby były jakieś problemy z tą usługą. Bez wskazania daty i godziny oraz pary numerów nie potrafię sprawdzić co się zadziało. Osobiście skłaniam się ku temu, że ten Sonoff nie jest zawsze dostępny ale mogę się mylić.
Przy próbie dodania numeru do listy numerów autoryzowanych dostaję komunikat: Niepoprawny numer telefonu
Sprawdzałem format kilkukrotnie i za każdym razem jest to samo.
Poza tym lux.
Mamy dwa domy na działce a bramę jedną. Drugi dom to dom "Mamusi" czyli teściowej, do której przyjeżdżają pozostałe dzieci.
Żeby nie kupować dodatkowych pilotów itd. zrobiłem dodzwanianie i wszyscy są szczęśliwi. Dzięki!
Sprawdzałem format kilkukrotnie i za każdym razem jest to samo.
Poza tym lux.
Mamy dwa domy na działce a bramę jedną. Drugi dom to dom "Mamusi" czyli teściowej, do której przyjeżdżają pozostałe dzieci.
Żeby nie kupować dodatkowych pilotów itd. zrobiłem dodzwanianie i wszyscy są szczęśliwi. Dzięki!
Wyślij proszę na priv-a jaki to numer.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: śr cze 01, 2022 4:27 pm
Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
Zmień akcje z włącz na przełącz i powinno działać.piotr784512 pisze: ↑czw gru 29, 2022 12:45 am Drodzy,
uruchomiłem usługę, zapowiadała się fantastycznie. Konfiguracja prosta, testowo zrobiłem na wolnym wyjściu Sonoff Basic R2.
Problem jest, że zmienia stan na załączony i już nie wraca. Jest tak czy wybiorę czas zamrożenia na 7 sekund, czy brak. Dodałem 2 numery autoryzowane - z obu tak samo nie wraca.
Pomóżcie, Piotr
4xShelly 1, Shelly 1L, 2xShelly 2.5, Sonoff T3, 2xSonoff Basic R2, 4xNeo 16A
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pt maja 17, 2019 11:00 pm
Tak jak koledze zauważyłem że jest jakiś bug. Gdy nie używam dwa trzy dni to przestaje reagować na połączenie. Wystarczy zalogować sie na apke w smartfonie i otworzyć raz i już działa. Mam powiązane trzy numery z których mogę wywoływać akcję i żaden nie jest zarejestrowany w historii połączeń. Moduł call supla jest połączona. Mam wrażenie że przechodzi w jakiś tryb uśpienia i dlatego nie działa. Czy mogę w jakiś sposób zweryfikować ten problem jak się pojawi?