Dzwońcie do SUPLI! :)

dar3cz3k_
Posty: 103
Rejestracja: śr mar 07, 2018 10:20 pm
Lokalizacja: Brudzowice

Ja również przetestowałem:
Dzwoniłem z PLUSA 66xxxxx31 14:26 funkcja przełącz (lampa) - testowałem dwa razy i nie było problemów.

telefon Motorola G8 POWER
Yepestis
Posty: 605
Rejestracja: pn wrz 24, 2018 6:08 pm
Lokalizacja: Wrocław

Przetestowałem kilkanaście razy akcję przełącz z numeru Polkomtela i Orange i nie udało mi się powtórzyć problemu podwójnego przełączenia.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

Brama OTWÓRZ/ZAMKNIJ oraz światło akcja PRZEŁĄCZ w sieci T-Mobile telefon Huawei p30 Pro działa poprawnie.
stiv809
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 04, 2022 1:51 pm

w sieci heych /temobile/ działa wszystko ok
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Wersja 1.1 dostępna na produkcji.

Zawartość aktualizacji:
- Wprowadzono możliwość sterowania grupami kanałów
- Dodano opcję umożliwiającą określenie "Czasu zamrożenia" czyli minimalnego czasu pomiędzy połączeniami dla tego samego numeru
- Poprawiono kilka drobnych błędów

@greg_66 zaloguj się i ustaw "Czas zamrożenia" na min 7 sek. Daj znać czy to rozwiązuje problem, który wcześniej opisałeś.
W powinieneś zobaczyć wpis "Zbyt często" dla wznawianych połączeń.
greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

Tak to wygląda-jest tak, jak piszesz.
Dzwoniący Czas zdarzenia Rezultat
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:41 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:35 OK
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:40:01 Zbyt często
+48 7xx xxx xxx (xxxxxxk) 30 maja 2022, 17:39:55 OK
Spróbowałem tylko otworzyć i zamknąć, ale zadziałało poprawnie.
tak tylko dopytam, -te 7 sekund, jest opcją minimalną, czy można jeszcze go skrócić ?

Zastanawia mie jeszcze czemu w play rozłącza po jednym sygnale, a w a2mobile po dwóch ?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Możemy umożliwić ustawienie krótszego czasu ale obawiam się, że będzie to nieskuteczne. Wg logów te wznawiane połączenia wstępują po około 6 sekundach. Co do liczby sygnałów. Generalnie po naszej stronie wysyłamy "Zajęte" po 3 sekundach od otrzymania połączenia przychodzącego. Nie liczymy "sygnałów".
greg_66
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 08, 2020 12:47 pm

Rozumiem.
Próbowałem teraz jeszcze z numeru żony, (też a2mobile) i też zadziałało poprawnie.

Super sprawa, córki będą zadowolone z takiego rozwiązania, dzięki.
Awatar użytkownika
Duch__
Posty: 1779
Rejestracja: śr sie 24, 2016 7:26 pm
Lokalizacja: Opole

pzygmunt pisze: pn maja 30, 2022 1:24 pm Wersja 1.1 dostępna na produkcji.
W czasie wybierania urządzenia / grupy ikony nie są odpowiednikami tymi ustawionymi w cloud np. własne ikony tylko domyślnymi dla kanałów.
Obrazek
Awatar użytkownika
makrz
Posty: 395
Rejestracja: wt lis 27, 2018 1:43 pm
Lokalizacja: Opole

Witam
Mam taki problem, że nie mogę się zalogować do swojej supli. Serwer zwrócił błąd 403. Coś nie tak robię?
Załączniki
Screenshot_20220601-223718.png
Screenshot_20220601-223718.png (86.23 KiB) Przejrzano 574 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nowości”