Nie ma za co przepraszać, ważne, że wiemy - mam nadzieję - co były przyczyną Na razie moja absolutnie ulubiona funkcjonalność (no, zaraz po harmonogramach;-) działa bez zarzutu, jak wcześniej
pozdrówki
yahoo
Nie ma za co przepraszać, ważne, że wiemy - mam nadzieję - co były przyczyną Na razie moja absolutnie ulubiona funkcjonalność (no, zaraz po harmonogramach;-) działa bez zarzutu, jak wcześniej
Dzięki za super sugestie! Stan załączenia centrali zdecydowanie szybciej sprawdza się w supli niż apce satela.Duch__ wrote: ↑Fri May 20, 2022 7:09 am Przetestowane na systemie alarmowym Satel Integra 32 z podłączoną zwykła linią telefoniczną.
W momencie uzbrojenia, urządzenie dzwoni na "TEL 4 SUPLA U" z funkcją "Załącz", a w przypadku rozbrojenia na numer "TEL 5 SUPLA R" z funkcją "Wyłącz". Dzięki temu w apce od Supli widzę teraz czy centrala jest uzbrojona czy rozbrojona, za pomocą niewykorzystanego wyjścia w ROW-02.
Wadą, mimo że działa jest wyświetlany komunikat w pamięci zdarzeń centrali jako "Powiadomienie nieudane". Ma to związek z tym że centrala nie wykrywa podniesienia słuchawki przez call.supla.io, tylko odrzucenie połączenia.
Z tego co pamiętam, to jest to kwestia jakiegoś ustawienia w telefonie (ponawianie połączeń). Chyba coś było na ten temat na początku tego wątkuakszyn wrote: ↑Tue Nov 22, 2022 4:50 pm Czy da się jakoś ustawić ilość sygnałów bo u mnie zauważyłem że ostatnio są dwa i dopiero rozłącza co jest problematyczne bo pierwszy sygnał włącza urządzenie i drogi od razu wyłącza urządzenie i dopiero następuje przerwanie połączenia więc nie wiem czy to błąd czy celowe działanie