Dzwońcie do SUPLI! :)

yahoo
Posts: 21
Joined: Sun Nov 24, 2019 7:00 pm

Post

pzygmunt wrote: Mon Aug 01, 2022 8:07 pm Dzisiaj to mogło być związane z globalną awarią OAuth, które dotknęła skryptów i trochę caller-a.
Powinno być już ok. Za nieprawidłowości przepraszamy.
Nie ma za co przepraszać, ważne, że wiemy - mam nadzieję - co były przyczyną :) Na razie moja absolutnie ulubiona funkcjonalność (no, zaraz po harmonogramach;-) działa bez zarzutu, jak wcześniej :)

pozdrówki
yahoo
User avatar
Duch__
Posts: 1785
Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
Location: Opole

Post

U mnie też rozsypało konfiguracje 4 numerów telefonów, ale 31 lipca. Już poprawiłem sobie konfigurację.
Image
Safrad
Posts: 75
Joined: Mon Dec 20, 2021 1:28 pm

Post

Kompletna drobnostka - ale w Moje konto pojawiła się literówka.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
pzygmunt
Posts: 18354
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

Thx
local
Posts: 491
Joined: Mon Jan 27, 2020 11:33 am

Post

Drobna niedoróbka przy scenach w call.supla.io
call.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
4xShelly 1, Shelly 1L, 2xShelly 2.5, Sonoff T3, 2xSonoff Basic R2, 4xNeo 16A
przygod
Posts: 97
Joined: Wed Jul 17, 2019 9:31 am

Post

Duch__ wrote: Fri May 20, 2022 7:09 am Przetestowane na systemie alarmowym Satel Integra 32 z podłączoną zwykła linią telefoniczną.

W momencie uzbrojenia, urządzenie dzwoni na "TEL 4 SUPLA U" z funkcją "Załącz", a w przypadku rozbrojenia na numer "TEL 5 SUPLA R" z funkcją "Wyłącz". Dzięki temu w apce od Supli widzę teraz czy centrala jest uzbrojona czy rozbrojona, za pomocą niewykorzystanego wyjścia w ROW-02.

Wadą, mimo że działa jest wyświetlany komunikat w pamięci zdarzeń centrali jako "Powiadomienie nieudane". Ma to związek z tym że centrala nie wykrywa podniesienia słuchawki przez call.supla.io, tylko odrzucenie połączenia.
Dzięki za super sugestie! Stan załączenia centrali zdecydowanie szybciej sprawdza się w supli niż apce satela.
Przy okazji dodam że nie wszystkie płyty zgłaszają to jako połączenia nieudane.
ps. Czy rozwiązałeś jakoś fakt że w apce ktoś ręcznie może zmienić stan tego kanału jakby przekłamywać ten obecnie widoczny?
User avatar
Duch__
Posts: 1785
Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
Location: Opole

Post

Zmiana tego stanu nie jest dla mnie krytyczna, chociaż nie ukrywam że fajnie by było widzieć stan urządzenia, ale wyłączyć mu możliwość ręcznej zmiany stanu z apki.
Image
User avatar
akszyn
Posts: 180
Joined: Wed May 22, 2019 2:40 pm
Location: Szczecin

Post

Czy da się jakoś ustawić ilość sygnałów bo u mnie zauważyłem że ostatnio są dwa i dopiero rozłącza co jest problematyczne bo pierwszy sygnał włącza urządzenie i drogi od razu wyłącza urządzenie i dopiero następuje przerwanie połączenia więc nie wiem czy to błąd czy celowe działanie
Supla na pokładzie wemosa D1 mini z relay shield (gate Zybiego)z DS18B20 + sonoff basic (domyślny soft) + broadlink RM mini 3 + Philips hue white z bridge v1 + LoraTap (RF 433) z kinetycznym przełącznikiem + ai-speaker Dev1 i Dev3
User avatar
klew
Posts: 8355
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

akszyn wrote: Tue Nov 22, 2022 4:50 pm Czy da się jakoś ustawić ilość sygnałów bo u mnie zauważyłem że ostatnio są dwa i dopiero rozłącza co jest problematyczne bo pierwszy sygnał włącza urządzenie i drogi od razu wyłącza urządzenie i dopiero następuje przerwanie połączenia więc nie wiem czy to błąd czy celowe działanie
Z tego co pamiętam, to jest to kwestia jakiegoś ustawienia w telefonie (ponawianie połączeń). Chyba coś było na ten temat na początku tego wątku
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
User avatar
pzygmunt
Posts: 18354
Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
Location: Paczków

Post

W przypadku niektórych operatorów po tym jak odrzucamy połączenie następuje jego samoczynne wznowienie. Nie wiemy dlaczego się tak dzieje i jak temu zaradzić na poziomie centrali telefonicznej dlatego prowadziliśmy opcję, która rozwiązuje ten problem.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Nowości”