Cześć, u mnie nadal rozłącza co chwilke mam bardzo szarpane wykresy, z svr8 wszystko wporządku?
CLOUD 2.3.36
Cześć
Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:
Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.
Pozdrawiam
Tomek
Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:
Kod: Zaznacz cały
...
supla-server:
environment:
DB_PASSWORD: password
CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999
...
Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.
Pozdrawiam
Tomek
Nie jestem pewien czy to przejdzie z innym portemtomekk87 pisze: ↑czw lut 17, 2022 11:38 am Cześć
Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:
Kod: Zaznacz cały
... supla-server: environment: DB_PASSWORD: password CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999 ...
Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.
Pozdrawiam
Tomek
Kiedyś działało, a gdyby to był port 443 to powinno ruszyć? Dobrze rozumiem?pzygmunt pisze: ↑czw lut 17, 2022 2:36 pmNie jestem pewien czy to przejdzie z innym portemtomekk87 pisze: ↑czw lut 17, 2022 11:38 am Cześć
Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:
Kod: Zaznacz cały
... supla-server: environment: DB_PASSWORD: password CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999 ...
Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.
Pozdrawiam
Tomek
Jeśli kiedyś działało to teraz też musi działać. Może nie masz tam certyfikatu SSL.
Mam pytanie odnośnie funkcji kopiuj stan innego kanału. Albo źle szukam albo po wybraniu urządzenia z którego ma być kopiowane pojawia się przycisk wykonaj ale działa to jednorazowo. Nie mogę tego zapisać niestety. Urządzenia oczywiście są tego samego typu.
Kopiowanie stanu jest czymś w rodzaju akcji. Możesz to wykonać klikając "wykonaj". Możesz ustawić aby wykonywał to harmonogram, albo aby było to wykonane przez wyzwalacz akcji.
Nie jest to stałe powiązanie między kanałami, które samo utrzymuje ten sam stan
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2