CLOUD 2.3.36

eject
Posty: 4
Rejestracja: ndz wrz 26, 2021 9:24 am

pzygmunt pisze: pn lut 07, 2022 9:14 am Za 1-2h będziemy przenosić svr8 do na inną maszynę.
Cześć, u mnie nadal rozłącza co chwilke mam bardzo szarpane wykresy, z svr8 wszystko wporządku?
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

Cześć

Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:

Kod: Zaznacz cały

...
supla-server:
  environment:
    DB_PASSWORD: password
    CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999
...


Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.

Pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

eject pisze: czw lut 17, 2022 7:51 am
pzygmunt pisze: pn lut 07, 2022 9:14 am Za 1-2h będziemy przenosić svr8 do na inną maszynę.
Cześć, u mnie nadal rozłącza co chwilke mam bardzo szarpane wykresy, z svr8 wszystko wporządku?
Tak. Serwer został przeniesiony na szybszą maszynę.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

tomekk87 pisze: czw lut 17, 2022 11:38 am Cześć

Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:

Kod: Zaznacz cały

...
supla-server:
  environment:
    DB_PASSWORD: password
    CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999
...


Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.

Pozdrawiam
Tomek
Nie jestem pewien czy to przejdzie z innym portem
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

pzygmunt pisze: czw lut 17, 2022 2:36 pm
tomekk87 pisze: czw lut 17, 2022 11:38 am Cześć

Ponawiam temat wykresów w aplikacji z androida. Supla zainstalowana na QNAPie we wcześniejszych wersjach CLOUD działały wykresy natomiast, po aktualizacji do CLOUD 2.3.36 przestały. Dzisiaj zrobiłem aktualizację do wersji 2.3.37, ale wykresy w aplikacji na smartfona nie ruszyły. Po zalogowaniu do CLOUDa wszystko jest OK i widzę wykresy dla wszystkich kanałów. W aplikacji na android niestety nie (komunikat brak danych dla wykresu). Dodam, że wcześniej działały, a nic nie zmieniałem w ustawieniach swojej sieci. Wykresy się nie odczytują zarówno po połączeniu lokalnym jak i z zewnątrz. Sprawdzałem i posiadam wpis tak jak poniżej, gdzie adres 192.168.100.5 to adres wewnętrzny QNAPa:

Kod: Zaznacz cały

...
supla-server:
  environment:
    DB_PASSWORD: password
    CLOUD_DOMAIN: 192.168.100.5:9999
...


Panowie ratunku, pomocy. Jak to wygląda u Was. Dodam, że Supla od początku zainstalowana przez Container Station. Proszę o info czy to tylko u mnie tak się dzieje, czy ktoś ma podobny problem.

Pozdrawiam
Tomek
Nie jestem pewien czy to przejdzie z innym portem
Kiedyś działało, a gdyby to był port 443 to powinno ruszyć? Dobrze rozumiem?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Jeśli kiedyś działało to teraz też musi działać. Może nie masz tam certyfikatu SSL.
tomekk87
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:19 pm

@pzygmunt dzięki za naprowadzenie z tym portem. Po zmianie na 443 ruszyło. Certyfikat jest aktualny. Dzięki. Wszystko ruszyło. :D

Pozdrawiam
Tomek
amarok4
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 04, 2020 4:36 pm

Mam pytanie odnośnie funkcji kopiuj stan innego kanału. Albo źle szukam albo po wybraniu urządzenia z którego ma być kopiowane pojawia się przycisk wykonaj ale działa to jednorazowo. Nie mogę tego zapisać niestety. Urządzenia oczywiście są tego samego typu.
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

amarok4 pisze: ndz lip 03, 2022 5:45 am Mam pytanie odnośnie funkcji kopiuj stan innego kanału. Albo źle szukam albo po wybraniu urządzenia z którego ma być kopiowane pojawia się przycisk wykonaj ale działa to jednorazowo. Nie mogę tego zapisać niestety. Urządzenia oczywiście są tego samego typu.
Kopiowanie stanu jest czymś w rodzaju akcji. Możesz to wykonać klikając "wykonaj". Możesz ustawić aby wykonywał to harmonogram, albo aby było to wykonane przez wyzwalacz akcji.
Nie jest to stałe powiązanie między kanałami, które samo utrzymuje ten sam stan
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
amarok4
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 04, 2020 4:36 pm

Czyli jak rozumiem nie ma możliwości bo to działało zawsze od ręki? Byłoby to wygodne gdy telefonu nie mam przy sobie a włączę np oświetlenie na podwórku a po włączeniu 1 lampy inne na pozostałych budynkach również się zapalają.
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”