Przeniesienie licznika energii na prywatny serwer
Udostępnij gdzieś i wyślij mi link na priva. Z adresu email na którym masz konto na publicznym serwerze wyślij maila na supla@supla.org z informacją na które urządzenie chcesz przywrócić dane.
Jeszcze nie.
Sprawdź.
Z przeglądarki sprawdzasz czy z apki ?
Może coś filtruje Ci ruch albo masz nieaktualne certyfikaty wystawców ?
Sprawdź po GSM-ie i ewentualnie z innego smartfona.
Aaa i zmień granulację na miesiące.
Sprawdź po GSM-ie i ewentualnie z innego smartfona.
Aaa i zmień granulację na miesiące.
Mam 3 urządzenia podłączone t/j Samsung S21 zaktualizowany do najnowszego softu, stary IPhone i nawigacja przy motocyklu. Wszędzie to samo tzn. pokazuje wszystkie słupki jednakowe. Nie ważne czy przez Wifi czy dane komórkowe.
Zainstalowałem Suplę na nieużywanym telefonie no i pobrało poprawnie na świeżej instalacji.
Co skasować w telefonach by zmusić do pobrania historii?
Zainstalowałem Suplę na nieużywanym telefonie no i pobrało poprawnie na świeżej instalacji.
Co skasować w telefonach by zmusić do pobrania historii?
- Załączniki
-
- supla.jpeg (128.64 KiB) Przejrzano 97 razy