Brak historii temperatur przez publiczny IP

slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

Próbując zobaczyć wykresy temperatur z własnej instancji Supli lokalnie działa poprawnie, niestety łącząc się z zewnątrz mam komunikat "Brak danych dla wykresu". Z jakiego portu korzystają wykresy?
User avatar
Robert Błaszczak
Posts: 4011
Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
Location: Zielona Góra

Post

Jeśli dobrze pamiętam, to https (443) i musisz mieć prawidłowy certyfikat SSL.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

Mam przekierowany 443, mam podpięte pod własną domenę i mam wykupiony SSL, dotychczas w aplikacji miałem wpisany adres IP, wpisałem teraz domenę, ale dalej z zewnątrz nie widzę wykresów.
User avatar
lesny8
Posts: 2814
Joined: Mon Dec 11, 2017 9:43 pm

Post

Sprawdź sobie czy na pewno port https masz otwarty
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
A potem czy na pewno przekierowanie jest na właściwy IP wewnątrz sieci.
Musi działać.
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

No kurde nie wiem, sprawdziłem przez link i jest ok
ip443.jpg
i jak otworzę w przeglądarce adres https://155.x.x.x to otwiera się poprawnie strona logowania, również wpisując moją subdomenę jest ok i z prawidłowo widocznym certyfikatem:
domena.jpg
Jak jestem w domowej sieci wifi wykresy są ok, jak jestem poza domem to jeśli otwierałem wykres dla danego kanału to widzi dane do momentu w którym wczytywałem w domu, ale nie widzi aktualnych, jeśli kanał nie był otwierany to nie ma danych.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Robert Błaszczak
Posts: 4011
Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
Location: Zielona Góra

Post

A aplikacja komunikuje się z serwerem po adresie IP czy nazwie domenowej?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

Wcześniej miałem po IP, potem zmieniłem na domenę, ale nic to nie zmieniło.
User avatar
lesny8
Posts: 2814
Joined: Mon Dec 11, 2017 9:43 pm

Post

Dziwne :roll:
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

Heh, wychodzę z założenia, że jak działa to po co kombinować, ale fakt, muszę zrobić aktualizacje
slavo_s2k
Posts: 226
Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm

Post

lesny8 wrote: Wed Nov 30, 2022 6:36 pm Dziwne :roll:
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
W końcu zaktualizowałem i przestały mi działać własne ikony :( widzę ikony jak zaloguje się w do clouda, ale w aplikacji zarówna w standardowej jak i alternatywnej mam domyślne ikony :(

Return to “Pomoc”