Brak historii temperatur przez publiczny IP
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm
Próbując zobaczyć wykresy temperatur z własnej instancji Supli lokalnie działa poprawnie, niestety łącząc się z zewnątrz mam komunikat "Brak danych dla wykresu". Z jakiego portu korzystają wykresy?
-
- Posts: 4011
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
Jeśli dobrze pamiętam, to https (443) i musisz mieć prawidłowy certyfikat SSL.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm
Mam przekierowany 443, mam podpięte pod własną domenę i mam wykupiony SSL, dotychczas w aplikacji miałem wpisany adres IP, wpisałem teraz domenę, ale dalej z zewnątrz nie widzę wykresów.
-
- Posts: 2814
- Joined: Mon Dec 11, 2017 9:43 pm
Sprawdź sobie czy na pewno port https masz otwarty
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
A potem czy na pewno przekierowanie jest na właściwy IP wewnątrz sieci.
Musi działać.
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
A potem czy na pewno przekierowanie jest na właściwy IP wewnątrz sieci.
Musi działać.
Czekam na kolejne Supla Offline Party
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm
No kurde nie wiem, sprawdziłem przez link i jest ok
i jak otworzę w przeglądarce adres https://155.x.x.x to otwiera się poprawnie strona logowania, również wpisując moją subdomenę jest ok i z prawidłowo widocznym certyfikatem:
Jak jestem w domowej sieci wifi wykresy są ok, jak jestem poza domem to jeśli otwierałem wykres dla danego kanału to widzi dane do momentu w którym wczytywałem w domu, ale nie widzi aktualnych, jeśli kanał nie był otwierany to nie ma danych.
i jak otworzę w przeglądarce adres https://155.x.x.x to otwiera się poprawnie strona logowania, również wpisując moją subdomenę jest ok i z prawidłowo widocznym certyfikatem:
Jak jestem w domowej sieci wifi wykresy są ok, jak jestem poza domem to jeśli otwierałem wykres dla danego kanału to widzi dane do momentu w którym wczytywałem w domu, ale nie widzi aktualnych, jeśli kanał nie był otwierany to nie ma danych.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 4011
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
A aplikacja komunikuje się z serwerem po adresie IP czy nazwie domenowej?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm
Wcześniej miałem po IP, potem zmieniłem na domenę, ale nic to nie zmieniło.
-
- Posts: 2814
- Joined: Mon Dec 11, 2017 9:43 pm
Dziwne
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
Czekam na kolejne Supla Offline Party
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm
Heh, wychodzę z założenia, że jak działa to po co kombinować, ale fakt, muszę zrobić aktualizacje
-
- Posts: 226
- Joined: Sat Mar 10, 2018 7:32 pm