SRW-01 - rozłączenie, kalibracja

Sterownik rolet
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Mirosław F. pisze: pn lis 28, 2022 5:29 am Nie mamy żadnego problemu z awaryjnością urządzeń. Chętnie bym się przyjrzał sterownikowi, który nie działa. Możesz odesłać go bezpośrednio do mnie.
Chyba że, są dostępne jakieś logi z działania sterowników i rejestracji błędów.

Jesli coś takiego macie to poprosiłbym o wgląd ew. opis błędów do logów :)
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Witam,

Powrócę jeszcze raz do tematu. Jak wyżej pisałem awaryjność ze sterownikami Zamela u mnie jest wysoka na 9 sterowników dzisiaj był wymieniany już czwarty.

Ale wróćmy do tematu w jednym sterowniku był problem z jego zawieszaniem w automatyce i w normalnym działaniu - sterownik raz działał raz nie - czasami było tylko słychać jego pstrykanie i nie uruchamiał rolety.

Dzisiaj przyjechali elektrycy którzy montowali sterowniki do mnie z "Nowym Sterownikiem" dlaczego piszę w "", ponieważ po rozpakowaniu i uruchieniu sterownika oraz skonfigurowaniu nie pojawiał się nowy sterownik w aplikacji ani w chmurze supli.

Po kilku próboach sprawdziłem aktywność sterowników (starych sterowników które miałem wymianiane nie usuwałem z aplikacji ani z chmury - widniały jako rozłączone) i w tym momencie powstała konsternacja moja i elektryków.

Ponieważ ostatni reklamowany sterownik który był uszkodzony i odesłany do Zamela, aktywował się i połączył z aplikacją i chmurą - na razie jeszcze działa.

Sprawdzając w aplikacji stan "Nowego sterownika" są takie daty: "Zarejestrowany 22.09.2023 Ostatnie połączenie 28.03.2023". Sterownik dzisiaj przyjechał z hurtowni elektrycznej zapakowany czyli wg mnie data rejestracji sterownika powinna być 28.03.2023 gdyby to był całkowicie nowy sterownik.

Poniżej screen z chmury supli:
Obrazek

Oprócz daty zzrejestrowania która nie identyfikuje sterownika jedynym identyfikatorem jest chyba GUID który jest ten sam.

Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Czy tylko ja mam pecha że trafia do mnie ponownie ze skelpu sterownik który był zareklamowany. Chyba, że Zamel do swoich "Nowych" steroników używa podzespoły starych?!

Wiem że to nie są najnowsze sterowniki, ale jest to robienie w balona swoich kupców... Proszę o kontakt kogoś z Zamela celem wyjasnienia sytuacji.

Numer kontaktowy do mnie to 507 289 347
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18281
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nawet gdyby był wcześniej podłączony do innego konta to Ty nie zobaczysz daty z innej rejestracji. Urządzenie o takim samym GUID musiało być wcześniej już podłączone do Twojego konta. Podaj GUID oraz datę kiedy podłączałeś ten moduł. Sprawdzę historię w backupach.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Jeśli Twój SRW-01 był odesłany do Zamela do naprawy, to nie widzę w tym nic dziwnego, że ma ten sam GUID. Nigdzie nie jest powiedziane, że w ramach naprawy dostajesz ten sam sterownik. Jeśli w Twoim odesłanym do naprawy był np. problem z przekaźnikiem, to został wymieniony przekaźnik, a nie mikrokontroler z pamięcią w której zapisany jest GUID.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Czy Ty osobiście reklamowałeś w ZAMELU, czy przez hurtownię?
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Robert Błaszczak pisze: śr mar 29, 2023 4:52 am Jeśli Twój SRW-01 był odesłany do Zamela do naprawy, to nie widzę w tym nic dziwnego, że ma ten sam GUID. Nigdzie nie jest powiedziane, że w ramach naprawy dostajesz ten sam sterownik. Jeśli w Twoim odesłanym do naprawy był np. problem z przekaźnikiem, to został wymieniony przekaźnik, a nie mikrokontroler z pamięcią w której zapisany jest GUID.
Sterownik został wymieniony przez sklep na nowy 10.12.2022 nie czekałem na reklamacje, a wczoraj ponownie uległ awarii kolejny sterownik i jako nowy ze sklepu dostałem swój stary sterownik zapakowany oryginalnie.

Jak bym go dostał z reklamacji to by nie było mojego ponowienia pytania na forum.

Proszę czytać ze zrozumieniem w poście wczorajszym jest to dokładnie opisane.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 5:02 am
Robert Błaszczak pisze: śr mar 29, 2023 4:52 am Jeśli Twój SRW-01 był odesłany do Zamela do naprawy, to nie widzę w tym nic dziwnego, że ma ten sam GUID. Nigdzie nie jest powiedziane, że w ramach naprawy dostajesz ten sam sterownik. Jeśli w Twoim odesłanym do naprawy był np. problem z przekaźnikiem, to został wymieniony przekaźnik, a nie mikrokontroler z pamięcią w której zapisany jest GUID.
Sterownik został wymieniony przez sklep na nowy 10.12.2022 nie czekałem na reklamacje, a wczoraj ponownie uległ awarii kolejny sterownik i jako nowy ze sklepu dostałem swój stary sterownik zapakowany oryginalnie.

Jak bym go dostał z reklamacji to by nie było mojego ponowienia pytania na forum.

Proszę czytać ze zrozumieniem w poście wczorajszym jest to dokładnie opisane.
Niestety My nie mamy wpływu na postępowanie dystrybutorów. Jeżeli jest coś nie tak ze sterownikiem to prześlij go bezpośrednio do mnie. Ciężko również dojść do tego, czy ten sterownik był u Nas na reklamacji.
Ostatnio zmieniony śr mar 29, 2023 5:05 am przez Mirosław F., łącznie zmieniany 1 raz.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
Kondrot
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 27, 2022 9:07 am

Mirosław F. pisze: śr mar 29, 2023 5:01 am
Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Czy Ty osobiście reklamowałeś w ZAMELU, czy przez hurtownię?
O tej sprawie pisaliśmy 28.11.2022 z Panem w tym poście.

Sterowniki zostały oddane przez elektyktrykow którzy robili montaż do:
Elektryk Hurt Muszyński Andrzej
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Bracka 1

I oni to reklamowali albo odsyłali do Was.
Awatar użytkownika
Mirosław F.
Posty: 1781
Rejestracja: wt sie 22, 2017 8:09 pm
Lokalizacja: Pszczyna - ZAMEL

Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 5:05 am
Mirosław F. pisze: śr mar 29, 2023 5:01 am
Kondrot pisze: śr mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…

Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…

GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57

Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Czy Ty osobiście reklamowałeś w ZAMELU, czy przez hurtownię?
O tej sprawie pisaliśmy 28.11.2022 z Panem w tym poście.

Sterowniki zostały oddane przez elektyktrykow którzy robili montaż do:
Elektryk Hurt Muszyński Andrzej
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Bracka 1

I oni to reklamowali albo odsyłali do Was.
Wiem, że pisaliśmy. Wspominałem również by sterownik przesłać do mnie. Jeżeli on trafił do sprzedawcy to ja nie jestem w stanie pomóc, ponieważ idzie to oficjalną drogą reklamacji. Ja nie pracuję z reklamacjami, stąd zawsze proszę o adresowanie nietypowo uszkodzonych sterowników do mnie.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL SRW-01”