Brak historii temperatur przez publiczny IP

slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

Próbując zobaczyć wykresy temperatur z własnej instancji Supli lokalnie działa poprawnie, niestety łącząc się z zewnątrz mam komunikat "Brak danych dla wykresu". Z jakiego portu korzystają wykresy?
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Jeśli dobrze pamiętam, to https (443) i musisz mieć prawidłowy certyfikat SSL.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

Mam przekierowany 443, mam podpięte pod własną domenę i mam wykupiony SSL, dotychczas w aplikacji miałem wpisany adres IP, wpisałem teraz domenę, ale dalej z zewnątrz nie widzę wykresów.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2808
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Sprawdź sobie czy na pewno port https masz otwarty
https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
A potem czy na pewno przekierowanie jest na właściwy IP wewnątrz sieci.
Musi działać.
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

No kurde nie wiem, sprawdziłem przez link i jest ok
ip443.jpg
ip443.jpg (7.45 KiB) Przejrzano 336 razy
i jak otworzę w przeglądarce adres https://155.x.x.x to otwiera się poprawnie strona logowania, również wpisując moją subdomenę jest ok i z prawidłowo widocznym certyfikatem:
domena.jpg
domena.jpg (28.7 KiB) Przejrzano 336 razy
Jak jestem w domowej sieci wifi wykresy są ok, jak jestem poza domem to jeśli otwierałem wykres dla danego kanału to widzi dane do momentu w którym wczytywałem w domu, ale nie widzi aktualnych, jeśli kanał nie był otwierany to nie ma danych.
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

A aplikacja komunikuje się z serwerem po adresie IP czy nazwie domenowej?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

Wcześniej miałem po IP, potem zmieniłem na domenę, ale nic to nie zmieniło.
Awatar użytkownika
lesny8
Posty: 2808
Rejestracja: pn gru 11, 2017 9:43 pm

Dziwne :roll:
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
Czekam na kolejne Supla Offline Party 👍
slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

Heh, wychodzę z założenia, że jak działa to po co kombinować, ale fakt, muszę zrobić aktualizacje
slavo_s2k
Posty: 225
Rejestracja: sob mar 10, 2018 7:32 pm

lesny8 pisze: śr lis 30, 2022 6:36 pm Dziwne :roll:
A dlaczego nie aktualizujesz Clouda?
W końcu zaktualizowałem i przestały mi działać własne ikony :( widzę ikony jak zaloguje się w do clouda, ale w aplikacji zarówna w standardowej jak i alternatywnej mam domyślne ikony :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”