Gosund SP111 Gniazdko WiFi 3450W Tuya Smart Life

sebaadamaszek
Posty: 24
Rejestracja: ndz kwie 11, 2021 7:14 am

Witam wszystkich .....

Jakiś czas temu kupiłem gniazdo inteligentne SP111 z zainstalowanym softem Supla.Kupiłem to tylko dlatego , ponieważ w treści aukcji była informacja z której wynikało,że gniazdko to z oprogramowaniem supli z powodzeniem może służyć jako licznik zużycia prądu urządzenia do niego podłączonego.
Bujam się z tym od jakiegoś czasu i nie wiem jak to uruchomić.Dzisiaj napisałem do firmy która handluje tymi gniazdami i zmienia soft z prośbą o instrukcje
i oto co mi odpisali.......

......Na supli jest dostępny pomiar zużycia energii. Jeśli ma Pan soft supla z zieloną stroną konfiguracji to po dodaniu urządzenia do konta jest możliwość zdefiniowania licznika na kocie supla.org. ........

Macie pojęcie o co tu chodzi?


a tu link do aukcji https://allegro.pl/oferta/gosund-sp111- ... 9860510098
Awatar użytkownika
Robert Błaszczak
Posty: 3970
Rejestracja: sob gru 22, 2018 8:55 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Zaloguj się do Supla Cloud i włącz kanał pomiaru energii. Bo jak rozumiem, masz to gniazdko w Supli i możesz sterować nim?
Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
sebaadamaszek
Posty: 24
Rejestracja: ndz kwie 11, 2021 7:14 am

ZAKUMAŁEM, JUZ WSZYSTKO DZIAŁA,BARDZO DZIEKUJE
badifire
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 26, 2020 2:05 pm

Pozwolę wznowić temat. Mam takie samo gniazdko z pomiarem energii i pojawił się problem jak w załączniku. Ktoś wie może co się mogło stać??
Załączniki
271916613_952964445625261_5399806844951342870_n.jpg
271916613_952964445625261_5399806844951342870_n.jpg (30.25 KiB) Przejrzano 1563 razy
Patryk
Posty: 2677
Rejestracja: pn sty 07, 2019 7:51 pm
Lokalizacja: Rybnik

Wygląda jak byś zresetował gniazdko, a nie usunął historii z CLUD-a.
Masz trzy opcję.
1. Usunąć historię z CLUD-a i wtedy wykresy zaczną się od obecnego pomiaru.
2. Wejść w konfiguracje gniazdka i tam wpisać poprzednią wartość z historii ( wykresu ).
3. Usunąć historię z CLUD-a i w konfiguracji gniazdka wpisać wartość 0,00.
Wtedy gniazdo i historia zaczną się od nowa.
badifire
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 26, 2020 2:05 pm

Tylko że licznik sam to zrobił. Ok usuwam historię choć trochę mi szkoda. Szkoda że nie ma opcji wykasować np. tylko jeden dzień :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc”