Błąd svr27.

Maniek913
Posty: 491
Rejestracja: czw lut 22, 2018 9:46 pm

Mmof pisze: śr paź 27, 2021 3:13 am Najciekawsze jest to że u Żony i Córki jest ok. Więc nie wiem o co chodzi chyba że muszę usunąć obydwie app i oficjalna i nie oficjalną.
Mam identyczny problem z telefonem syna- HUAWEI CLT L29, na moim (xiaomi) i pozostałych 2- samsung , motorola , jest OK. Wersja androida chyba nie ma znaczenia - ja mam 11 pozostałe 10 i 9.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

Maniek913 pisze: śr paź 27, 2021 4:35 am
Mmof pisze: śr paź 27, 2021 3:13 am Najciekawsze jest to że u Żony i Córki jest ok. Więc nie wiem o co chodzi chyba że muszę usunąć obydwie app i oficjalna i nie oficjalną.
Mam identyczny problem z telefonem syna- HUAWEI CLT L29, na moim (xiaomi) i pozostałych 2- samsung , motorola , jest OK. Wersja androida chyba nie ma znaczenia - ja mam 11 pozostałe 10 i 9.
Tu są trzy Huawei mój P30 Pro Android 11 ale reszta też zaktualizowana do najnowszych wersji i tylko u mnie jest taka sytuacja dziwne rzeczy.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

I co myślicie co może być przyczyną takiego zachowania się aplikacji trzy telefony huawei z androidem 11 i 10 a tylko w moim takie cuda.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18280
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Połączyłem się z Twoim kontem. 2 przesunięcia i wchodzę bez problemu w szczegóły.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

pzygmunt pisze: śr paź 27, 2021 10:23 am Połączyłem się z Twoim kontem. 2 przesunięcia i wchodzę bez problemu w szczegóły.
Tak ja na innych telefonach na przykład żony i córki też wchodzę bez problemów ale konkretnie na moim nie da się usuwałem aplikacje i próbowałem na nowo dodawać kanały umowa ci nic z tego nie zmienia nie wyświetla u mnie po połączeniu kanałów licznika energii i nie mam szczegółów jak rozdziale kanały widzę osobną nie ma problemu a tak to nie pokazuje nic nie wiem czy to chodzi konkretnie tylko mój telefon kolega pisał że na innym Huawei u też miał podobne problemy.
Poniżej film.
https://youtu.be/rre_DN_K_aQ
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Wszelkie testy, zrzuty ekranu, filmiki robiłbym w pierwszej kolejności na oficjalnej apce.
Spróbuj ją zainstalować od nowa oraz wyczyścić wszystkie dane aplikacji w telefonie.
Sprawdź, czy rzeczywiście masz zainstalowaną najnowszą wersję (w menu->o programie).

W ostateczności przywróć ustawienia fabryczne na telefonie ... (żartowałem) ;)
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

klew pisze: śr paź 27, 2021 11:15 am Wszelkie testy, zrzuty ekranu, filmiki robiłbym w pierwszej kolejności na oficjalnej apce.
Spróbuj ją zainstalować od nowa oraz wyczyścić wszystkie dane aplikacji w telefonie.
Sprawdź, czy rzeczywiście masz zainstalowaną najnowszą wersję (w menu->o programie).

W ostateczności przywróć ustawienia fabryczne na telefonie ... (żartowałem) ;)
Wersja apki 2.3.77 jak pisałem obie mam z tą wersją spróbuję wyczyścić dane w apce i jeszcze raz zainstalować.
Mmof
Posty: 781
Rejestracja: ndz sty 26, 2020 5:49 pm

Wyczyściłem dane aplikacji i ją odinstalowałem dziwne że dane do logowania miała z automatu może pobierać z nieoficjalnej wersji. Spróbuję jeszcze dwie na raz usunąć może to pomoże.

Edit : Pomogło przelogowanie apki w ustawieniach zaawansowanych z email na identyfikator w nieoficjalnej a w oficjalnej z identyfikatora na logowanie przez e-mail.
Załączniki
Teraz jest już tak jak się należy.
Teraz jest już tak jak się należy.
Screenshot_20211027_190155_tk.supla.android.jpg (349.91 KiB) Przejrzano 367 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja”