CLOUD v2.3 BETA

Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

mihu pisze: czw gru 27, 2018 5:33 am u mnie na svr9 po przejściu na cloud 2.3 wyłączają mi się hormonogramy w ciągu doby
jak włącze to na drugi dzień mam z 25 hormonogramów 16 wyłączone, na 2,2 do tej pory było ok
Obecna wersja wyłącza harmonogramy po 10 nieudanych wykonaniach. Albo jest tu błąd albo harmonogram się w Twoim przypadku nie mógł 10x wykonać. Co miałeś w historii ?
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18279
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

pzygmunt pisze: czw gru 27, 2018 3:01 pm
mihu pisze: czw gru 27, 2018 5:33 am u mnie na svr9 po przejściu na cloud 2.3 wyłączają mi się hormonogramy w ciągu doby
jak włącze to na drugi dzień mam z 25 hormonogramów 16 wyłączone, na 2,2 do tej pory było ok
Obecna wersja wyłącza harmonogramy po 10 nieudanych wykonaniach. Albo jest tu błąd albo harmonogram się w Twoim przypadku nie mógł 10x wykonać. Co miałeś w historii ?
Błąd znaleziony. Poprawka będzie dzisiaj wrzucona.
mihu
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 28, 2018 6:00 pm

w historii miałem 3 do 5 wykonań i potem się wyłączał .ok czekam na poprawkę
PioKar
Posty: 411
Rejestracja: czw maja 03, 2018 5:56 am

Ja z harmonogramem mam inny problem.
Chodzi o edycję już istniejącego.
Konkretnie o zmianę czasu wykonania włącz lub wyłącz.
Daję edytuj zmieniam minuty w już istniejącym harmonogramie Cykl minutowy.
I po zapisaniu czas wykonania nie zmienia się.
Minuty bo godziny się zmieniają i zapisują.
Niby nie jest to tragedia bo usuwam harmonogram i tworzę nowy.
Wtedy po raz pierwszy mogę ustawić tak jak chcę i się zapisuje poprawnie.
djack2017
Posty: 686
Rejestracja: pn lis 27, 2017 7:36 am
Kontakt:

pzygmunt pisze: pt gru 21, 2018 9:41 am
djack2017 pisze: pt gru 21, 2018 9:20 am
pzygmunt pisze: czw gru 20, 2018 7:42 am Wymyśliłeś sobie własny sposób przesyłania tego typu danych, który po stronie serwera jest inaczej niż byś chciał obsługiwany. Nie czytasz też tego co do Ciebie pisze to co Ci będę tłumaczył.
Owszem czytam, ale nie jest to dla mnie jasne. Skoro sposób przesyłania danych do serwera SUPLA jest złożony, to wystarczyłby jakiś krótki opis, co należy wysłać do supli aby ew. zarejestrować nowe kanały danych dla urządzenia.
Jacek
Czytaj źródła.
Zgodnie z informacją z wiki:
ELECTRICITYMETER:
param1: empty
param2: price per unit 0 - 1000 / 100 (0.01 precision)
param3: impulses/unit 0-1000000 currency (empty or /^[A-Z]{3}$/)
textParam1: custom unit (empty or string length <= 4 ) - *only when channel type is set to IMPULSECOUNTER
oraz przykładowym źródłem, użyłem do przesłania danych pętli:
while (channel_number < 100 &&
supla_esp_board_get_measurements(channel_number, &ev) == 1) {
supla_esp_em_extendedvalue_to_value(&ev, value);
if (supla_em_send_base_enabled == 1) {
supla_esp_channel_value__changed(channel_number, value);
}
supla_esp_channel_em_value_changed(channel_number, &ev);
memset(&ev, 0, sizeof(TElectricityMeter_ExtendedValue));
channel_number++;
}
Ponieważ nie jest dla mnie do końca jasne:
- czy param1 przesyłany jest w kanale 0 (i jest "pusty"), param2 w kanale 1 itd? a jeśli nie to jak
- jak mam stwierdzić czy dobrze przesyłam dane? na serwerze cloud.supla.org urządzenie sonoff-pow-r2 ma tylko funkcję on/off switch,
czy jak dane będą przesłane prawidłowo to pojawią się kolejne kanały?
- z opisu z wiki nie wynika, że trzeba jakoś szczególnie rejestrować dodatkowe kanały urządzenia (?)
__________________________________________________________
Specjalizowane oprogramowanie do sterowników Sonoff, Gosund, Blitzwolf, Shelly i innych:
https://djack.com.pl/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=54
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

PioKar pisze: czw gru 27, 2018 7:06 pm Daję edytuj zmieniam minuty w już istniejącym harmonogramie Cykl minutowy.
I po zapisaniu czas wykonania nie zmienia się.
Potwierdzam błąd - dzięki.
proxxon
Posty: 93
Rejestracja: śr lis 22, 2017 2:42 pm

Hej,

Ja mam pytanko odnośnie grup kanałów i stworzonych do nich linków bezpośrednich. Mam jedną grupę, która ma wyłączoną opcję "Pokaż w urządzeniach klienckich" (potrzebna mi ta grupa żeby stworzyć jeden harmonogram dla wszystkich urządzeń, nie chcę tego widzieć w telefonach). Testowo wygenerowałem linki bezpośrednie no i nie działają:
{"success":false,"supla_server_alive":true,"devices_connected":{"xxxx":true,"xxxx":true}}
Gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest włączone linki działają. Linki do pojedynczych (samych, nie w grupie) urządzeń również działają.
Is it a bug or a feature?
dominik.l
Posty: 41
Rejestracja: ndz paź 14, 2018 5:52 pm

zmieniłem dziś po raz pierwszy ikonę czujnika otwarcia. rozmiary i format jak z powiadomienia podczas dodawania. w cloudzie wszystko ładnie się wczytało i działa a na żadnym telefonie i tablecie w aplikacji supla ikona nie zmieniła się jest stara ikonka "drzwi otwarte" czy coś robię nie tak ?>
Awatar użytkownika
o_rany
Posty: 275
Rejestracja: śr lis 14, 2018 5:32 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

dominik.l pisze: pn gru 31, 2018 10:20 am zmieniłem dziś po raz pierwszy ikonę czujnika otwarcia. rozmiary i format jak z powiadomienia podczas dodawania. w cloudzie wszystko ładnie się wczytało i działa a na żadnym telefonie i tablecie w aplikacji supla ikona nie zmieniła się jest stara ikonka "drzwi otwarte" czy coś robię nie tak ?>
Obiecano do konca rolu Alexe, Google i może nawet nową wersję aplikacji na smartfony ktora zadziala z ikonkami..... spokojnie czekaj jeszcze 12 godzin zostalo tego roku.
Awatar użytkownika
QLQ
Posty: 2276
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 9:13 am
Lokalizacja: Koszalin

o_rany pisze: pn gru 31, 2018 10:27 am
dominik.l pisze: pn gru 31, 2018 10:20 am zmieniłem dziś po raz pierwszy ikonę czujnika otwarcia. rozmiary i format jak z powiadomienia podczas dodawania. w cloudzie wszystko ładnie się wczytało i działa a na żadnym telefonie i tablecie w aplikacji supla ikona nie zmieniła się jest stara ikonka "drzwi otwarte" czy coś robię nie tak ?>
Obiecano do konca rolu Alexe, Google i może nawet nową wersję aplikacji na smartfony ktora zadziala z ikonkami..... spokojnie czekaj jeszcze 12 godzin zostalo tego roku.
Koledzy od projektu na pewno robią co mogą. Były Święta teraz Sylwester. Też z pewnością odpoczywali jak każdy z nas. Nie ponaglajmy ich . Jak nie teraz to trochę później ale na pewno się pojawi to co jest w planach.
jak coś nie działa to włącz zasilanie.....
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”