Harmonogramy

Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Kiedy ja na prawdę taką mam. To bardzo pomaga przy implementacji bo upewniam się że wszędzie ustawienia użytkownika są wzięte pod uwagę.

Ech, chciej być profesjonalny.
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 1393
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Ostatnio przeglądałem swoje harmonogramy bo zauważyłem jeden problem, po mojej stronie złą godzinę ustawiłem :P

Ale wpadło mi przy okazji coś w oko.
A chodzi o czasy wykonanych i zaplanowanych na stronie harmonogramu.
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png (18.41 KiB) Przejrzano 3872 razy
Jak dla mnie powiększaną czcionką powinien być ostatnio wykonany i ewentualnie pierwszy zaplanowany.
W tej chwili jest pierwszy wykonany z trzech.
A i może przydałby się nagłówek "Zaplanowane"?
Niespełniony automatyk. :mrgreen:
https://3d-lamp.photos/
procekms89
Posty: 88
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

Mam problem z harmonogramami. Akcja wykonywana jest na grupie kanałów, gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" dla grupy kanałów jest wyłączone to harmonogram się nie wykonuje. Gdy grupa kanałów jest pokazana wtedy harmonogram się wykonuje.

To normalne czy coś zrobiłem nie tak?
Załączniki
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg (13.89 KiB) Przejrzano 3783 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18207
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
procekms89
Posty: 88
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

pzygmunt pisze: czw cze 27, 2019 8:29 am Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
gdy opcja "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest włączona to link działa normalnie.
Ale gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest wyłączone to pojawia się błąd i nie działa.
Załączniki
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg (3.74 KiB) Przejrzano 3733 razy
Krzychup
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 26, 2019 8:23 pm

Ustawiłem działanie harmonogramu do 14 lutego. Wykonał się, teraz jest wyłączony - nie mogę go włączyć i zmienić daty końca.
Muszę go usunąć i stworzyć od nowa?
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 2256
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Najpierw zmień datę końca (w edycji), potem go włącz
Krzychup
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 26, 2019 8:23 pm

Dzięki, a ja usilnie starałem się włączyć harmonogram, aby go potem modyfikować...
mihu
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 28, 2018 6:00 pm

ustawiłem na godzinę codziennie koledzę hormonogram rolet otwierania od tygodnia utworzona grupa 6 rolet 123456 salon na 6:10 to rolety co drugi dzień otwierały się dobrze a co drugi dzień otwierały sie i za chwilę zamykały


server svr9.supla.org


u mnie w domu hormonogramy są ok i też mam na svr9.supla.org
gdzie zgłosić problem
Załączniki
Adnotacja 2020-03-19 160423.jpg
Adnotacja 2020-03-19 160423.jpg (75.8 KiB) Przejrzano 2984 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”